loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 771 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

3tare.com | مریم امیر جلالی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

http://rozup.ir/up/shir1mob/Pictures/Shir1mob.JPG

به گفته خانم مریم امیر جلالی او می خواهد در حرفه اصلی خودش که موسیقی است فعالیت کند و از انجا که شرایطی برای فعالیت دوباره او در این حرفه فراهم شده برای همیشه از بازیگری خداحافظی کرد.

او ادامه داد: «من موسیقی و فراگرفتن آن را از سالیان قبل آغاز کرده و در سال ۸۴، چهار یا پنج کنسرت در سالن‌های مختلف ازجمله بهمن، فرهنگ، ارسباران و… برگزار کردم که یک کنسرت ویژه بانوان بود و باقی به صورت عمومی برگزار شد و استقبال خیلی خوبی از این کنسرت‌ها صورت گرفت.»

 

ین بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «چون تصمیم گرفتم از سینما و تلویزیون به طور کلی خداحافظی کنم بنابر این وارد حرفه اصلی خودم موسیقی و آواز شدم و دوست دارم این کار را که علاقه اصلی‌ام است ادامه دهم. کنسرت با گروه بیان ۲۴ و ۲۳شهریور ماه در تالار وحدت به سرپرستی عرفان گنجه‌ای برگزار می‌شود و در این اجرا سپهر رفیعیان نوازنده سنتور، پیمان قدیری نوازنده کمانچه، مرتضی فتحی نوازنده کمانچه، عبدالرضا جلالی نوازنده تار، علیرضا مالکی نوازنده تار، شایان یزدی‌زاده نوازنده تمبک و محمد ابراهیم پوستین چی نوازنده رباب هنرنمایی می‌کنند و همخوانان صالح صفدری، فیروزه فزونی و‌‌ رها یوسفی هستند. غفور شیخ تکخوان هستند و تصنیف‌ها به اتفاق من و آقای غفور شیخ اجرا می‌شود. در این اجرا قرار است یکسری تصانیف قدیمی بازخوانی شود.»

او در خصوص دلیل همکاری خود با گروه موسیقی «بیان» تصریح کرد: «زمانی که تصمیم گرفتم در حرفه موسیقی ادامه فعالیت دهم با آقای داوود گنجه‌ای این مسئله را در میان گذاشتم و ایشان گروه «بیان» را که برادرزاده خودشان سرپرستی آن را برعهده دارند و گروه موفقی هم است به من معرفی کرد و به این صورت قرار شد من با گروه «بیان» همکاری داشته باشم.»
امیرجلالی در پایان خاطرگفت: «در حال حاضر حدود دو ماه است که هفته‌ای سه تا چهار بار با گروه تمرین داریم و تمامی مجوزهای اجرا نیز دریافت شده است. امیدوارم بتوانم در مسیر موسیقی که دلگرمی و علاقه بسیاری به آن دارم موفق شوم و همین حرفه را دنبال کنم بازیگری هیچ وقت حرفه اصلی من نبوده است و به صورت خیلی اتفاقی و بدون حضور در هیچ کلاس بازیگری وارد آن شدم.»

برچسب ها برچسب ها : بازیگران سینما خداحافظی مریم امیر جلالی از دنیای بازیگری خداحافظی مریم امیرجلالی خداحافظی مریم امیرجلالی از بازیگری عکس مریم امیرجلالی مریم امیر جلالی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد مریم امیرجلالی در کنسرت ویژه بانوان چرایی خداحافظی مریم امیر جلالی از دنیای بازیگری کنسرت ویژه بانوان , تصوير مريم اميرجلالي , بهترين تصوير مريم اميرجلالي , جديدترين تصوير مريم اميرجلالي , دانلود تصوير مريم اميرجلالي , مشاهده جديد ترين تصوير مريم اميرجلالي , عکس مريم اميرجلالي , تصوير جديد مريم اميرجلالي , تصوير اين ماه مريم اميرجلالي , اخبار جديد در باره مريم اميرجلالي , تصوير کيفيت دار مريم اميرجلالي , تصوير مينياتوري مريم اميرجلالي , کاريکاتور مريم اميرجلالي , دانلود تصوير هاي مريم اميرجلالي , اخبار مريم اميرجلالي , خبر مريم اميرجلالي , دانلود جديد ترين اخبار مريم اميرجلالي , اخبار جديد مريم اميرجلالي , بهترين اخبار مريم اميرجلالي , سايت اخبار مريم اميرجلالي , خبر هاي مريم اميرجلالي , خبر جديد درباره مريم اميرجلالي , خبر مريم اميرجلالي , خبر توپ مريم اميرجلالي , خبر تازه مريم اميرجلالي , خبر واقعي مريم اميرجلالي , آخرين اخبار مريم اميرجلالي , آخرين خبر مريم اميرجلالي , آخرين خبر درباره مريم اميرجلالي , واقعه مريم اميرجلالي , خبر تلخ مريم اميرجلالي , خبر خوش مريم اميرجلالي , خبر خنده دار مريم اميرجلالي , خبر ناراحت کننده مريم اميرجلالي , خبر داغ مريم اميرجلالي , خبر هاي اين ماه مريم اميرجلالي , خبر هاي امروز مريم اميرجلالي , درباره خبر مريم اميرجلالي ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 783
  • بازدید امروز : 10,555
  • باردید دیروز : 18,940
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 66,821
  • بازدید ماه : 503,146
  • بازدید سال : 2,526,781
  • بازدید کلی : 35,805,392
  • کدهای اختصاصی