loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 908 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

3tare.com | متفاوت ترین پیامک های عاشقانه   سری جدید

http://rozup.ir/up/shir1mob/Pictures/shir1mob_Fotter1.png

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !
******************
روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت انقد که ماهن …
******************
کاش بودنها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست …

******************
آرزوی من این است :
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من تنها …
******************
ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم
******************
دنیام دستای توئه که توی دستای منه …
******************
وقتی که هستی دوستت دارم
وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …
******************
انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقـیـه…
برو به جهنم !
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !
******************
خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن، به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !
عشقو باید باور کرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
اما…
دوست داشتنو باید ثابت کرد…
******************
بی چشم میتوان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز …
همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من …
******************
وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …
******************
یکی‌ از زیباترین لحظها‌ لحظه ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی …
******************
نه آسمون به زمین اومده …
نه زمین به آسمون رفته …
نه آب دریا خشک شده …
نه اتفاقی افتاده …
هیچی نشده . فقط دلم برایت تنگ شده …
******************
الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …
******************
من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا که تا قصر خدا هم پلکان دارد …
در آنجا دستهایم را به سویش با تمنا باز کردم ، برایت بهترین را آرزو کردم …
******************
تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود ، لبان توست وقتی می خندی …
******************
چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟
چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟
******************
اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا
******************
هیچ چیز غیر ممکن نیست …
محالی در عالم نیست …
همه چیز شدنی ست …
جز یک چیز ! زندگی بی تو …
******************

اس ام اسهای عاشقانه مهر ۹۱
عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …
******************
ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
******************
به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی
******************
مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم …
******************
دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …
میفهمی یه نفر چقدر دوستت داره …
فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟
******************
تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم : هم اکنون و همیشه !
******************
دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد …
******************
دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …
******************
نفس مصنوعی یعنی :
تو نباشی و من به عکست خیره شوم …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 660
  • آی پی دیروز : 783
  • بازدید امروز : 21,332
  • باردید دیروز : 18,940
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 77,598
  • بازدید ماه : 513,923
  • بازدید سال : 2,537,558
  • بازدید کلی : 35,816,169
  • کدهای اختصاصی