loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 757 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس غمگین،فاز سنگین جدید اسفند ۹۱

.

دورا دور عاشقت شدم
دورا دور نگرانت بودم
دورا دور عشق ورزیدم
و حال
عاشق شدن و عشق ورزیدنت به دیگری را
دورا دور می بینم
و از همین دورا دور می میرم !


.

.

.

.
تو که نباشی با چتر هم که قدم میزنم ، گونه هایم خیس میشود …

.

.

.

.

ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﻣﺨﺪﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ بودنت ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻢ ؟

.

.

.

.

می شنوی ؟ دیگر صدای نفسم نمی آید ، به دار کشیده مرا بغض نبودنت !

.

.

.

.

ادامه اس ام اس های دلشکسته در ادامه مطلب

 

درخت با برگ های خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است …
آدم اما “دلش که بشکند” ، دیگر آدم نمی شود !

.

.

.

.

امروز در قلبم برای همیشه پلمپ شد به جرم دوست داشتن های بی مورد !
لطفا دیگر سراغ آن نیایید حتی با مجوز رسمی از عقل !

.

.

.

.

به یک معتاد نیازمندم جهت کشیدن دردهایم !

.

.

.

.

سیب از درخت افتاد
ستاره از آسمان
تو از چشم من
گاهی فرقی نمیکند  از کجا ؟
سرنوشت مشترکی است سقوط …

.

.

.

.

تنها یک خداحافظی بی دلیل ، دل تمام سلام هایم را شکست !

.

.

.

.

بغض آخرین دیدارمان را پلک نمی زنم ، می ترسم دنیا را سیل ببرد !

.

.

.

.

دلم برای خودم سوخت وقتی شما صدایم کردی !

.

.

.

.

سکوت تو سهمگین تر از سکوت ابرهاست ؛ هرگاه تو سکوت می کنی من می بارم !
شاید به همین خاطر سکوت کرده ای چون تو باران را دوست داری …

.

.

.

.

روزی اگر نبودم تنها آرزوی ساده ام این است که زیر لب بگویی : “یادش بخیر”

.

.

.

.

دلم آسمان “جمعه” است ، می گیرد و نمی بارد !

.

.

.

.

وقتى مى شکنم خوب تماشا کن ، شاید روزى به دنبال تیکه هایم بگردى !

.

.

.

.

کاش میشد یک لحظه جایمان را با هم عوض کنیم شاید تو میفهمیدی چقدر بی انصافی و من می فهمیدم چرا ؟

.

.

.

.

غم اگه نوشتنی بود
اگه غصه گفتنی بود
من هزار تا قصه داشتم !

.

.

.

.

بعد از مرگم همه اعضای بدنم را اهدا کنید به جز قلبم …
قلبم را در اعماق زمین دفن کنید تا آرام گیرد ، آخر قلب زخمی من دیگر نای تپیدن برای کسی را ندارد !
راستی یادم رفت ، خاکسترهای جگرم را هم دفن کنید !

.

.

.

.

در باز و بسته شد ، حتما باد باز شوخی اش گرفته و باز ادای آمدنت را درمیاورد تا دلم را در قفس دلتنگی بلرزاند ؛ افسوس که نمیداند صدای پایت را حفظم …

.

.

.

.

کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ، دستی توی دست بود …

.

.

.

.

منتظر قطارم ، قطاری که مسافرم در آن نیست و من در ایستگاه نیستم ؛ من روی ریلم !

.

.

.

.

باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان …
قرارمان که یادت هست ؟ اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش از این خیس نشوند !

.

.

.

.

نمیدانی چه رنجیست ماندن وقتی همه برای رفتنت دعا میکنند !

.

.

.

.

زندگی تمامش خطای دید است ، من تو را می بینم و تو مرا نمی بینی !

.

.

.

.

یه سری از حرفها هستند که امکان نداره بشه به گفتار تبدیلشون کرد ؛ این حرفا معمولا به اشک تبدیل میشن …

.

.

.

.

دل من همانند اتوبوس های شهر شده !
غصه ها سوار میشوند فشرده به روی هم و من راننده ام که فریاد میزنم :
دیگر سوار نشوید ، جا نیست !

.

.

.

.

یکی بود که اونم رفت …
کاش از اول غیر از خدا هیچکس نبود !

.

.

.

.

وقتی که رفت و منو از یاد برد
هرچی که داشتم همه رو باد برد !

.

.

.

.

چقدر آبروی دلم را خریده اند این سه نقطه ها …

.

.

.

.

خواب دیدم دوباره با همیم ، از خنده بیدار شدم و دیوانه وار به اطراف نگریستم ؛ چشمانم پر از اشک شد !

.

.

.

.

نیا لطفا !
میدانم می آیی ، لبخند نمیزنی ، میمیرم !

.

.

.

.

من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق داره ؛ یادگاری من از تو سینه ای پر از درده !

.

.

.

.

امروز روز خوبی بود ، هیچ صفری اضافه نشد به هزار غمی که داشتم !

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 826
  • بازدید امروز : 10,098
  • باردید دیروز : 21,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 10,098
  • بازدید ماه : 303,674
  • بازدید سال : 2,327,309
  • بازدید کلی : 35,605,920
  • کدهای اختصاصی