loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 1549 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام ای طعنه دار،کوبنده جدید 

اس ام اس تیکه دار92

.

.

به “بعضیا‏”‏ باید گفت : قربونت ! یه برنامه بزار دیگه نبینمت …

.

.

.

.

پشته سر بعضیا نباید با کاسه آب بریزی ، باید “سیفون” رو بکشی !

.

.

.

.

به کوه بگی محبت برمیگرده میگه محبت ، آخه تو به من بگو از سنگم کمتری ؟

.

.

.

.

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !
اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی …

.

.

.

.

ادامه اس ام اس های تیکه دار در ادامه مطلب

 

با “هیچکس نبودن” بهتر است از حضور اشتباه در کنار کسی بودن …

.

.

.

.

اگر با کسی نیستم خوشحال نباش ، وقتی تنها ماندم یعنی هنوز تو را نبخشیده ام !

.

.

.

.

همیشه چوب سوختنی نیست ، خوردنی هم هست !
ما گاهی چوبِ سادگیمون رو میخوریم . . .

.

.

.

.

آدامسمو با اون همـه “ شیک ” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم تو که جای خود داری !

 

.

.

.

.

 

بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !

.

.

.

.

آدم سخت گیری نیستم اما آدم سخت گیر میاد !

.

.

.

.

تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا !

.

.

.

.

سرد است اما سرما نمیخورم ، کلاهی که عشقت بر سرم گذاشت تا گردنم را پوشانده است !

.

.

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست ، تفریقت میکنم از تمام زندگی ام !

.

.

.

.

آدامسمو با اون همـه “شیک” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم تو که جای خود داری !

.

.

.

.

پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲زاری که بودی موندی !

.

.

.

.

چه تناقض عجیبی است !
دلم برای او شور میزند اما دستم نمک ندارد …

.

.

.

.

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

.

.

.

.

بعضیا به مرور زمان عوض میشن ، بعضیا هم عوضی …

.

.

.

.

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم ، کم رنگ است ولی دو رنگ نیست !

.

.

.

.

دیگر عاشقانه نمینویسم …
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

.

.

.

.

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند ، صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !

.

.

.

.

 جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

.

.

.

.

فردا برای دلجویی دیر است ، امروز زخم نزن …

.

.

.

.

چه تناقض عجیبی است !
دلم برای او شور میزند اما دستم نمک ندارد . . .

.

.

.

.

 حوایت میشدم اگر سیب سرخی داشتی ، ولی حیف که آدم نیستی !

.

.

.

.

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟

.

.

.

.

 نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست …

.

.

.

.

دوست داشتن و دوست داشته شدن ، یه حس خیلی قشنگه که بعضیا رسما خرابش کردن !

.

.

.

.

 یه بیماریه مادرزادیه لاعلاج دارم :
“ هرکی رو میبینیم فکر میکنیم آدمه ”

.

.

.

.

کنارم گذاشته ای که تلخم کنی ؟!
هه !!! شرابی شدم ناب ! حالا حسرتم را بکش . . .

.

.

.

.

واسه عاشقی نه لازمه شاعر باشی ! نه لازمه فرهاد باشی و کوه بکنی . . .
یکم شعور داشته باشی کافیه !

.

.

.

.

 بعضیا باید انقدر بمونن تو “کفت” که خوب تمیز بشن !

.

.

.

.

 بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !

.

.

.

.

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات ، مثل عشق ، قیمت دارد . . .
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

.

.

.

.

به کوه بگی محبت برمیگرده میگه محبت ، آخه تو به من بگو از سنگم کمتری ؟

.

.

.

.

بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪلی ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻣﯿﻤﻮنن ، ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ …

.

.

.

.

آدم باید بی لیاقت هارو هم دوست داشته باشه ، آخه گناه دارن هیشکی دوسشون نداره ؛ میگن بی لیاقتن دیگه !
آهای با توام ، اگه دوستت دارم فقط برا اینه ک دلم برات میسوزه چون بی لیاقتی …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 826
  • بازدید امروز : 6,691
  • باردید دیروز : 21,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 6,691
  • بازدید ماه : 300,267
  • بازدید سال : 2,323,902
  • بازدید کلی : 35,602,513
  • کدهای اختصاصی